zondag 18 november 2012

zo blij

Hoi allemaal,

Ja het is al weer even geleden, maar ook vandaag heb ik geen kaartje om te laten zien.

Zoals velen van jullie weten, knutsel ik altijd in de woonkamer aan de eethoek en dat geeft altijd een rommelige aanblik.. Graag wilde ik een eigen plekje waar ik ook niet steeds weer alles hoefde op te ruimen. Dus ben ik eens op internet gaan zoeken, want ik weet dat de meeste een eigen kamertje hebben om lekker te knutselen, maar ik zal vast niet de enige zijn met beperkte ruimte. 
Wat ik dus tegen kwam op internet was een computermeubel en deze dame had hem gewoon in de slaapkamer staan. Ping!!!! Tja idee dus. Vervolgens op marktplaats spitten en ja hoor daar kwam ik hem tegen, geen gewone computermeubel, maar een mega. Met mannetje lief overleggen en ook hij zag het wel zitten en nog dezelfde avond stond hij in mijn slaapkamer. Maar nu komt het, toch ietsie te groot. Tja wat nu? Ehmm slaapkamer verbouwen dan... En ja hoor dat moest dan maar. Mijn eerst volgende vrije dag gelijk maar gedaan. Het dressoir naar de andere kant geschoven, het bed anders gezet en er moest 1 linnenkast uit de kamer. En jullie raden het misschien al, om van 2 kasten 1 te maken is best lastig, dus 5 vuilniszakken vol en 1 kast voor de vuilnisman.

Hier is dus het resultaat, mijn eigen plekje:






 



Het meubel is uitgeklapt 2 meter breed, dus genoeg ruimte. Nu snappen jullie wel dat ik hier erg blij mee ben.
Groetjes Petra
 

2 opmerkingen:

  1. Wauw, helemaal toppie! Jammer dat je wat verder weg woont, anders zouden we heerlijk samen kunnen knutselen! groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen